Sunny days

publicerad den 2009-04-25 kl 20:17:52 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Jag älskar solen! Och jag älskar min vän Josse! Hon kom hit idag och solade med mig! Det var ett tag sedan vi träffades så vi hade mycket att prata om, som vanligt.



Ikväll ska jag bara ta det lugnt har jag precis bestämt. Det var tydligen en liten "gathering" hos Emil, men jag känner att jag inte riktigt orkar anstränga mig för att vara social med människor som jag inte riktigt känner. Därför blir det lugn hemmakväll med föräldrarna. Imorgon ska vi fira Anton, så det blir tårta! Pillan ska också fira sin födelsedag imorgon med släkten, fast hon fyller år på måndag. Hon fyller 18 år! Det är helt sjukt!

PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: jossan
haha söt bild :P
2009-04-26 @ 00:01:26
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback