Thank God for Spotify

publicerad den 2009-04-21 kl 06:40:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon! Här sitter jag och äter min frukost framför datorn. Jag har tagit min allergimedicin så jag hoppas på en mindre plågsam dag idag än igår. Dock så har jag haft lite feber dom senaste dagarna utan att jag har känt av det. Jag har mått bra i övrigt. Jag brukar i vanliga fall ha 36,6, men nu har jag haft 37,8 i några dagar.

När jag duschade för en stund sedan så öppnade jag en ny schampoflaska som vi aldrig har haft förut, och det luktade jätteilla! Jag skämtar inte, det luktade verkligen inte gott! Men jag var ju tvungen att använda det lika mycket för det, vi hade inget annat. Det känns också väldigt hemsk att slösa bort en hel flaska med schampo, så jag får väl ta och använda det ändå...

Det känns som att jag ska nysa hela tiden! Jag hatar den känslan! Usch och fy.

Ikväll är det kör! Jag har längtat jättemycket efter mina gamla vänner dom senaste dagarna. Dodds är så underbar som verkligen har funnits här hela tiden. Hon har smsat varje dag och frågat hur det är. Man kan inte direkt vänta sig det från Mirre eller Nea för dom vet ingenting. Hahah, dom är ju inte tankeläsare på avstånd precis.

Nu måste jag nog ta och sminka mig om jag ska hinna med bussen. Men jag ska bloggar när jag kommer till skolan. Förmodligen inte, men vem vet. Eftersom att ni kan mitt schema nu så vet ni att jag har klassensemble nu på morgonen! Vi håller på med Good Vibrations - Beach Boys, en otroligt cool låt.

Bästa låten just nu: We Belong Together - Gavin DeGraw (jag älskar Spotify, by the way)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym
Åh, den var min sommar-knarkslåt hela förra sommaren :D
2009-04-21 @ 13:41:35
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback