It might kill me

publicerad den 2009-12-29 kl 17:08:12 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan. Städning av rummet var fruktansvärt nödvändigt idag. Jag som dock blir helt död bara av att bädda sängen pga min feber fick hjälp av min mor att dammsuga. Men själv har jag dammat alla andra ytor och rensat sekretären. Samma spellista på iPod:en har gått runt flera gånger med en salig blandning av Queen, U2, The Script, Lykke Li, David Cook, Paramore, Switchfoot & ABBA, haha. Och kan ni gissa vad spellistan heter? Spellista 1. Otroligt kreativt va?

Förresten, det blev lite mer shopping igår men det orkar jag inte visa.. Men en tröja, BH och färgbomb till håret blev det. På kvällen åkte vi och firade Jocke som fyllde 16 år och Amanda som fyllde 21 år. Trevligt men jobbigt med alla människor. Jag känner att jag försvinner in i inredningen lite.

Nu orkar jag inte mer. Jag lägger mig och vilar ett tag så kanske jag är både piggare och på bättre humör senare.

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback