Julklappar

publicerad den 2009-12-26 kl 23:07:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Godkväll! Jag sitter och kollar på Förtrollad på tv4, men nu är det paus så det får bli ett snabbt inlägg. God jul förresten! Jag har inte prioriterat bloggen under julhelgen, men är väl ganska förståeligt? Jag tänkte bara skriva vad jag fick i julklapp, precis som jag gjorde förra året!

- Hårfön (mamma är trött på att jag tar hennes...)
- Klockradio med iPod-dockningsstation
- Bodylotion, handcreme & shower gel
- Boken En Vampyrs Bekännelser (hmm.. någon som har märkt att jag gillar vampyrer?)
- Pengar (fruktansvärt mycket!)
- Biopresentkort värt 300 kr
- Sminkbox
- Underkläder & strumpbyxor
- 2 pyjamasar (what's up with that?)
- New Moon soundtracket (tjohoooo!)
- Lars Winnerbäck-DVD
- Ljushållare
- Bäddset (det var jag med och valde!)
- Stor mugg (som jag kan dricka min dagliga latte i!)
- Skiva med Eros Ramazotti (av min mormors sambo! HAHAHAHAH!)
- Studiotid för att kunna spela in musik i en riktig studio (av min käre kusin Gabbe!<3)

Det är det som jag kommer på! Jag fick alldeles för många julklappar... Jag vet inte varför jag fick så många! Dessutom fick jag ju en tidig julklapp av mormor när vi gick på julkonsert. Men nu är det nog. Filmen började för längde sedan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Annika hade något kastanjer liknande färgconditioner förut som jag köpte av henne det gav mig väldigt mycket röda pigment, vilket jag inte ville ha men eftersom du ville ha det ;) , så du kan ju gå till henne och kolla! :) <33
2009-12-27 @ 17:34:20
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/
Postat av: Frida
gu så underbart!! låter som en lyckad skörd helt enkelt ;) och studiotid?!?!?? MFYFAAN VA BALLT!!!!!! fan va lycklig jag skulle bli alltså! bästa julklappen? ;) måste få höra resultatet sen, lovalovalova?? :) <3<3<3<3<3<3<3
2009-12-27 @ 19:12:22
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback