Sankta Lucia

publicerad den 2009-12-11 kl 15:43:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godeftermiddag! Jag kan inte förstå att jag var faktiskt var i skolan idag. Jag var där med min mamma, lillebror och gudmor i ca 25 min, men jag var där. Jag var så fruktansvärt nervös innan så att jag trodde på allvar att jag skulle spy. Hela mitt väsen skrek neeeeeeeeeeeeeeej när jag närmade mig skolan. Men jag överlevde. Herregud. Jag överlevde.

Jag var där för att titta på luciatåget, och det var verkligen superfint. Även om jag inte riktigt kunde njuta av sången och julstämningen, jag kunde i stort sett bara fokusera på mig själv, ni vet, att andas och så. Det blev dock lättare när flera vinkade och log mot mig. Det är sjukt hur mycket ett leende kan göra.

När luciatåget var slut åkte jag, mamma & Anton till ett café vid Skanstull, fikade och satt där tills kl 10, då en garnaffär i närheten öppnade. Vi gick dit för att se om dom hade garnet som jag har letat efter ett tag. Det visade sig att just det garnet hade utgått förra året. Kul. Men hon som jobbade där hjälpte mig att hitta ett som var väldigt likt. Dock passade en av färgerna som jag köpte inte alls med dom som jag hade hemma, så jag får väl byta det.

Väl hemma åt vi lunch och gick sedan till handelsträdgården och köpte lite nya blommor. Jag ska göra en ny blomgrupp!

Nej nu får det vara nog med bloggande för dagen.

Ha en superbra fredag!

Kommentarer
Postat av: Frida
blev så glad att du kom! du är så stark och du gör mig så lycklig carro!<3<3<3
2009-12-11 @ 18:32:42
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback