15 februari

publicerad den 2009-02-15 kl 13:40:02 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Heej!
Jag var hos Mirre igår!
Det var länge sedan jag hade så kul. Vi drev i och för sig med en person,
vi var inte snälla. Eller det var mest jag & Mirre som inte var snälla.
Här kommer lite bilder i alla fall! Ni får stå ut med egobilderna också... 

     
Läskflaskan var ovanligt rolig                  Doddo lipar, så får man inte göra

    
Ursäkta, tar du kort på mig?!                 Tillslut fick jag ta kort på Nea också

   
Jag fick ta kort på mig själv                    Lite senare på kvällen........

   
Vad gör fasen gör Mirre?!                       Jag & Mirre springer visst iväg

Hmm.. Vi var ganska flummiga.

Plugga, plugga, plugga
Det är vad som gäller för mig nu. Vi kanske hörs senare!

Bästa låten för tillfället: Forgiven - Per-Erik Hallin

Peace,
Carro

Kommentarer
Postat av: Alexandra
stackars tarkas xD ..
2009-02-15 @ 17:21:21
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback