17 februari -09

publicerad den 2009-02-17 kl 16:48:30 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Ännu en skoldag har gått,
och nu är det bara tre dagar kvar tills det är sportlov!
LYCKA!
Hahah, min skoldag har faktiskt varit ganska så okej.
Den masade inte sig fram som gårdagen,
men det kan ha varit för att jag hade roligare lektioner idag än igår.
Idag hade jag klassensemble, samhällskunskap, ljudteknik & matte.
Matte är ju i och för sig inte världens roligaste ämne,
men whatever.

Jag tror inte att jag ska gå på kören ikväll,
Jag måste verkligen plugga naturkunskap inför provet på torsdag,
jag har bara läst igenom allting en enda gång!
Dessutom har jag sångläxa tills imorgon som jag också måste öva på.
Det är därför inget bra tillfälle att gå iväg på kören.
Det var jag inget bra betyg i Inså för!

Peace,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback