Äntligen fredag

publicerad den 2009-02-13 kl 19:57:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan!
Nu är det äntligen freeedag!
Jag har bestämt mig för att prova att blogga på ett annat sätt än vad jag har gjort förut,
vi får se om det funkar. Haha, det känns lite ovant!

Jag träffade Josse efter skolan idag,
det var supermysigt! Vi åkte hem till henne och gjorde semlor! Jag kan inte påstå att vi bakade,
vi köpte solbullar, mandelmassa och grädde och gjorde hemma.
Det är synd att vi inte träffas oftare, tycker jag i alla fall. Hon är så himla underbar! <3
Vi lyssnade på gamla låtar som vi förknippar med Strandskolan,
och jag skämtar inte, jag började nästan grina. Jag saknar det så mycket!

Nu ska jag ta och ringa Pillan, hon ringde mitt i middagen förut.

Bästa låten för tillfället: One Word - Elliott Yamin

Peace,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback