Coca cola och vitt rostbröd

publicerad den 2009-02-27 kl 11:25:52 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det ni,
Det är vad jag fick gå ända till affären för att köpa. Haha, det är inte så jättelångt, men ändå. Det är till min bror som, som sagt, är magsjuk. Eller har varit kanske man ska säga. Jag tror att han spydde hela natten, men nu mår han nog bättre. Jag fattar inte vad som ska vara bra med Coca Cola? Det är säkert bara någon som har kommit på det så att man ska få en ursäkt bara för att kunna dricka Coca Cola.
Vi hade inte ens bröd till frukost imorse, så jag åt pannkakorna som blev över från igår. Simon & Anton åt tydligen det när jag, mamma & pappa var på bio. Vi åt ju pizza, fast det kanske inte är så bra att säga till Simon. Tur att han inte läser min blogg. Hahah, vad hemskt det skulle vara om han gjorde det! Fast då skulle jag nog ligga på psyket nu eller nåt. Haha..

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback