Fixa designen eller Twilight?

publicerad den 2009-02-05 kl 21:30:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan,
Jag sitter och funderar lite; ska jag fixa designen som jag ännu inte är nöjd med, eller ska jag titta på Twilight? Om jag ska titta på Twilight blir det sent för då är den inte slut förrän ngn gång efter elva. Om jag fixar designen kan jag göra det ett tag och sedan läsa Breaking Dawn. Jag tror att jag kör på det senare. Ny design; here I come!
Tänkte dessutom komma på någon ny avslutningsfras istället för mitt vanliga "Ciao, Carro". Kom med förslag!

Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: Alexandra
jag gillar din nuvarande design!^^ väldigt fin, bra att du börjar blogga igen finns de ngt intressant man kan läsa :) och vart kan man få tag på en bra kvalite på twilight har typ laddat ner varje som går, men alla har typ grön bild xD kram sålänge
2009-02-05 @ 23:59:56
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback