Godnatt

publicerad den 2009-02-23 kl 23:54:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Eller jag har redan gått och lagt mig, med datorn i sängen för jag tittade på film, men jag tänkte stänga av datorn nu. Mamma bokade en tid till mig hos frisören på torsdag, vilket ska bli... intressant. Jag kommer säkert inte ha något hår kvar när jag kommer därifrån.
Imorgon tänkte jag att jag skulle färga ögonfransarna och ögonbrynen (jag gjorde det aldrig igår), men även fixa en egen ansiktsmask. Min hud mår inte bra av vinterkylan.

Bästa låten för tillfället: This Is Your Life - Switchfoot

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback