Here we go again

publicerad den 2009-02-16 kl 18:47:38 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (0)


Hej,
Jag kan inte fatta att dagarna går.
För mig känns det som om tiden står fullkomligt stilla när jag är i skolan.
Så fort jag dyker ner i boken försvinner tiden bara.
Jag förlorar tidsuppfattningen helt, jag kan inte säga om jag har läst i 10 min eller 2 timmar.
Därför går mina resor till och hem från skolan otroligt fort,
för då sitter jag med boken och förlorar mig själv i en annan värld,
en annan värld som är bättre än min egen.

Jag gillar faktiskt det här nya sättet att blogga på,
det är annorlunda för mig,
och förändringar är egentligen det enda jag vill just nu.
Eller i den frågan är jag nog kluven.
Jag vill så fruktansvärt gärna att det ska bli som det var förut,
det trygga, att känna mig säker på något.
Samtidigt skriker jag efter en förändring i min monotona vardag.
Jag vet, inget av det som jag skriver låter riktigt klokt.

Jag ska än en gång fly till min bok,
kanske hörs senare.

Peace,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback