Lunchrast

publicerad den 2009-02-09 kl 12:13:42 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej, 
Nu är hälften av dagen avklarad. Nää, jag skojade bara. Jag har gått i skolan i tre och en halv timme, jag hare fyra och en halv kvar. Varav väldigt mycket av den tiden är datorkunskap. Det är så fruktansvärt tråkigt. Vi hade säkert läxa tills idag också, men jag har inte gjort den. Jag har i och för sig inget minne av att vi har fått läxa, men jag blir inte förvånad om vi har det. Det har jag i alla fall tills 15:10. Sedan väntar läroprocesser i en timme och tjugo minuter. Det är ju roligare än datorkunskap, men fortfarande inte roligt. 
Nu ska jag ta och ringa Pillan och se om hon är i skolan. Kanske hörs på datorkunskapen! 
Bästa låten för tillfället: Never Think - Rob Pattinson
Peace, 
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback