Ny hårfärg

publicerad den 2009-02-28 kl 19:00:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan,
Jag har nyss tonat håret igen, det blev mycket mörkare än vad jag tänkt mig! Hmm.. Det är ju nästan svart. Inte så bra kanske, men whatever. Det blev ganska snyggt ändå, trots att jag ser väldigt blek ut. Men va fasen, det är ju inne att vara blek nu? Jag menar, med Twilight-hysterin! Hahah, okej, jag har Twilight-hysteri i alla fall.
För tillfället tror jag att min kära pappa sitter ute och grillar. Fråga mig inte varför han bestämde sig för att grilla mitt i vintern. Jag har aldrig förstått mig på honom.
Ikväll är det Melodifestivalen! Är det bara jag som ser fram emot den? Förmodligen. Man kunde faktiskt lyssna på 1 min av varje låt på svt.se igår! Men idag var dom borttagna, såklart.
Jag var i centrum idag och shoppade lite. Det var så otrligt länge sen! Det kan ju bero på att jag har varit pank jättelänge, och faktiskt ligger back nu... Jag har lånat pengar av flera olika människor i min närhet. Det första jag ska göra när jag får studiebidraget på måndag är att betala tillbaka, innan jag handlar upp dom pengarna också. Det är något med jag och pengar, vi går inte riktigt ihop så så fort jag får pengar gör jag av med dom! Men i alla fall, jag köpte toning, en bok på bok-rean och en ansiktsmask. Intresseklubben antecknar.
Nej nu ska jag ta och äta eller nåt, om maten är färdig. Jag kan också säga att jag är ganska så avis på Dodds som är i Malmö just nu och ska titta på Jesus Christ Superstar med Ola Salo som Jesus!

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback