Sökfunktionen

publicerad den 2009-02-04 kl 20:56:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag fattar inte riktigt den här sökfunktionen på bloggen. Jag sökte på Rob Pattinson på min blogg och jag fick inte upp ett enda blogginlägg. Jag menar, hur många gånger har jag inte nämnt honom? Det är ju bara allmänt skumt.
Jag har siktat in mig på att titta på Made in Sweden kl 21 så jag sitter mest och slösurfar lite tills det börjar. Man vet ju trots allt hur det slutar, i alla fall om man har läst deras bloggar på madeinsweden.se, vilket jag har gjort.
Jag är så jäkla shoppingsugen nu. Grejen är att jag vet att jag inte kan shoppa upp mina pengar, och det är väldigt deprimerande. Jag är skyldig massor med folk pengar som jag måste betala tillbaka. B la är jag skyldig mamma 200 kr och Dodds 70 kr. Jag har också saker som jag måste köpa, och det är inte ens till mig. Födelsedagspresenter t ex. Jag som ville shoppa loss på hm.com! Men icke sa nicke.. Jag får vänta tills nästa månad med det. Jag tänkte också försöka tjäna lite pengar på annat håll. Det skulle t ex sitta fint med lite barnvaktspengar, men jag har aldrig tid! Jag kanske borde söka ett jobb, alltså ett riktigt jobb. Inte något barnvaktsjobb eller sortera papperjobb. Men vart fasen ska man jobba då? Och vem skulle anställa en 16-åring med inga som helst jobberfarenheter, förutom mitt sommarjobb på Ung Omsorg och extrajobb på Agrifack? Jag skulle inte anställa mig!
Nu ska jag i alla fall plocka undan lite i mitt rum, det blir stökigt när man är hemma även fast man tycker att man inte gör någonting. Det ligger tidningar i hela rummet, blandat med skolgrejer och kaffe- och tekoppar. Inte särskilt fräscht.

Bästa låten för tillfället: My Life Would Suck Without You - Kelly Clarkson

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback