Sunday, bloody sunday

publicerad den 2009-02-22 kl 11:53:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!
Jag måste säga att jag är på ganska så bra humör för att vara söndag. Det faktum att jag har lov i en vecka kan ju ha med saken att göra, haha. Jag har precis ätit frukost med Simon & Jocke. Jocke är min gudmors son och kompis till Simon. Han är 15, fyller 16 i december i år. Tror jag. Nu sitter vi och tittar på damernas super-G på TV. Det är höjden av mysfaktor på vintern, titta på skidor på TV. Andra skulle nog resonera så att man själv ska åka skidor för att det ska vara mysigt, men inte jag. Jag gillar inte hela grejen att man ska åka skidor. Jag sitter hellre på after skin hela dagen, haha. Fast utan pjäxor. Jag hatar pjäxor. Mina fötter är inte gjorda för pjäxor, mina fötter är breda som simfötter som jag sa till Emelie.
Nu ska jag byta kläder och ta bort sminket från gårdagen. Jag somnade visst i sängen med kläderna på och sminket likaså. Haha, det rimmade.

Kärlek,

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback