Tråkig dag

publicerad den 2009-02-04 kl 14:30:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag har en mycket tråkig dag idag. Men vad annars kan man förvänta sig när man är sjuk? Jag önskar att jag hade receptet på Fillelitos kladdkaka.. Då hade dagen varit lite bättre. Mina kladdkakor blir annars aldrig bra. På något sätt blir dom inte kladdiga, jag vet inte hur jag lyckas.
Jag höll på att beställa kläder från hm.com igårkväll, men det blev inte så. Då skulle hela mitt studiebidrag ha gått åt, och då skulle jag vara pank i en månad. Jag har varit pank så länge nu så jag handlar nog i affärer istället. Då slipper man frakten och postförskottsavgiften.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra imorgon. Vi har friluftsdag och jag ska spela bowling och lasergame. Bowling är ju inte ansträngande precis, men det är lasergame. Dessutom kostar det pengar. Så jag vet inte hur jag ska göra. Jag måste bestämma mig snart för om jag ska iväg imorgon så måste jag ha ca 200 kr, och det tänker jag inte betala själv. Då måste jag ge mamma och pappa tid att kunna ta ut pengar. Hmm. Jag får fråga mamma vad hon tycker. Om hon tycker att jag ska åka imorgon och hon betalar så är det inga problem. Jag får väl ta en Ipren eller nåt.
Nu ska jag... jag vet inte vad jag ska göra. Jag har så otroligt tråkigt.

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback