Yoghurt och honung

publicerad den 2009-02-24 kl 12:01:31 i kategorin Hud&Hår&Smink l Kommentera (0)

Nej,
Jag sitter inte och äter frukost. Yoghurt och honung är vad jag har i ansiktet för tillfället. Jag skrev ju igår att jag skulle göra ansiktsmask idag, men det visade sig att vi inte hade någon frukt alls hemma. Då är det ju lite svårt att göra ansiktsmask på äpple eller banan. Därför fick det bli yoghurt. Jag återkommer med hur huden blir efteråt.
Jag har även färgat mina ögonbryn idag. Jag vågade inte färga ögonfransarna igen med risk för att dom ska ramla av eller nåt. Men den här dagen blir en Carro-dag, jag gör bara saker för mig själv idag. Jag ska nog ta och gå ut ett tag sen, få lite frisk luft ni vet. Det är ju också bra för huden. Fast inte det här kalla vädret som är nu, min hud blir jättetorr av det!

    +     = ansiktsmask!

Nu ska jag ta bort yoghurten från mitt ansikte, den börjar torka nu. Usch..

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback