Amy Winehouse?

publicerad den 2009-01-02 kl 19:31:44 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Hej,
Har nu bestämt mig för att börja skriva bättre rubriker än datumet i brist på åsikter från allmänheten. Men i alla fall, det är en grej jag undrar. Amy Winehouse. Ser inte hon ut som världens mest äckliga människa? Okej, jag kanske inte ska gå så långt, men hon är allt annat än snygg. Hon knarkar och ser ut som ett monster. Jag menar, hur kan hon göra så mot sig själv? Hon skulle ju kunna vara söt om hon inte höll på som hon gör. Titta och bedöm själva.



Sen kan man ju ha helt andra åsikter om hennes musik. Jag måste erkänna att några av hennes låtar är helt okej, även om det är i stort sett same same hela tiden. Bruden kan ju sjunga, det kan man inte säga något om. Men jag önskar bara att hon kunde ta hand om sig själv lite bättre! Men, det är hennes liv.

Bästa låten för tillfället: Inte någon av Amy Winehouses låtar i alla fall

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback