Äntligen hemma

publicerad den 2009-01-10 kl 18:03:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej,
Nu är jag verkligen trött som en gris. Jag kom hem för inte så länge sen efteratt ha varit i skolan från halv tolv till fyra. Vi hade Öppet Hus för nior och deras föräldrar. Niors föräldrar kan vara riktigt läskiga faktiskt. Dom ställer så kritiska frågor hela tiden! Jag sjöng på scenen vid ett, och jag sjöng låten två gånger för det var så många som var sjuka så vi behövde utfyllnadsmusik. Efter det hade jag lektion i sångensemble som folk fick komma in och lyssna på. Det gick väl sådär. Sen övade vi med kören kl tre, men alla sångarna i ettan var tvungna att gå efter en halvtimme för vi skulle sjunga på scenen igen.
Nu är jag helt slut. Det ska bli så himla skönt att få sova imorgon! Och på måndag också! Jag är ledig då med tanke på att jag var i skolan idag.

Bästa låten för tillfället: I Will Follow You Into The Dark - Death Cab For Cutie

Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: Daniel
Bra musa smak!
2009-01-10 @ 20:02:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback