Flumm med Pillan

publicerad den 2009-01-05 kl 00:30:13 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Hej,
Här kommer bilderna som jag utlovade förut. Det här är dock bara ett urval, fler finns på min facebook-profil. Observera att jag gör samma min på nästan alla bilder! Jag är ju bombad. 


    
Jag; drogad                                                      Pillan; sötast i världen

    
Pillan & jag; fjortisar innerst inne               Pillan; galning

    
Jag; bombad                                                    Pillan; peace out! 

    
Jag; fjooortis                                                    Pillan; sötaste

Hahah, vi hade roligt i alla fall. Vi spelade in några roliga filmer också, men dom går tyvärr inte att lägga upp. Nu ska jag gå och lägga mig!

Bästa låten för tillfället: Decode - Paramore

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback