Gamla bilder

publicerad den 2009-01-12 kl 14:57:08 i kategorin Mina bilder l Kommentera (2)

Hej,
Jag tänkte lägga upp lite gamla bilder! Då menar jag riktigt gamla, från Italien och konfan!

    
Nea; På Arlanda                                              S:t Peterskyrkan utifrån

    
S:t Peterskyrkan inifrån                                Utsikten från S:t Peterskyrkan

    
Nea & jag; tåget till Assisi                             Utsikten från mitt & Neas rum


    
Nea, Doddo & Mirre                                        Doddo; Catwalk i ngn random borg


    
Mirre, Erik & Hannes                                      Doddo; På vandring

    
Vattenfallet                                                       Vattenfallet igen

    
Dodds & Hannes; flygplatsen i Rom                Jag är idioten som inte kan stå still

Nu får det vara nog för den här gången!

Ciao,
Carro


Kommentarer
Postat av: Doddo
Miihiiii! Åhh så underbart! <3 Vilka minnen! x'D



Kram kram på dig! :D
2009-01-13 @ 09:56:40
Postat av: Nea
hahahahaha bilderna var hur sköna som helst!! förresten, haru lust att hjälpa mig med designen? puss :) <33
2009-01-16 @ 18:45:17
URL: http://absolutlinnra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback