Kul dag

publicerad den 2009-01-16 kl 23:42:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Vet ni vad jag har gjort idag? Jag sov till typ elva då jag blev väckt av min lillebror Anton. Förvirrad som jag är på morgonen började jag undra vilken dag det var. Jag menar, Anton var ju hemma så då kunde det ju inte vara fredag? Jag släpar med mig täcket upp från sängen, går ut från mitt mörka rum, in i vardagsrummet och jag stänger ögonen snabbt igen för att solen skiner. Jag tänker lite irriterat "jävla soljävel". Jag fortsätter med Anton i släptåg till köket men hittar ingen människa där heller. Jag vänder mig om mot Anton och frågar "är det här en mardröm?" Han tittar på mig som om jag vore dum i huvudet, vilket jag förmodligen är, och säger "näää!" Jag frågar honom varför han inte är på dagis och då svarar han "jag kräktes i natt". "Niiiiice" säger jag då. Han fattar ingenting. Jag fortsätter med mitt täcke in på kontoret där jag äntligen hittar pappa. Jag kan då andas ut och gå och lägga mig igen. Jag trodde till en början att mamma och pappa hade lämnat Anton hemma med mig, ensam. Men så var inte fallet, som tur var, så jag kunde gå och lägga mig i min sköna säng igen. 
Efter ett tag blev jag väckte igen men då var jag inte lika förvirrad så då kunde jag faktiskt gå upp. Dagen, eftermiddagen och kvällen har jag spenderat framför min data. Jag har dock inte suttit inne på nätet, med det förklarar jag varför jag inte har bloggat på hela dagen, utan jag bestämde mig för att Harry Potter and the Chamber of Secrets är ett fascinerande dataspel och spelade det hela dagen. Jag måste få erkänna att det var ganska kul när man inte har spelat det på flera år. Jag förvånades över hur lätt det var. Mitt minne av spelet var att det var jättesvårt och att pappa alltid behövde hjälpa mig! Jag måste verkligen ha utvecklats inom dataspel..
 By the way så ska jag få fixa Neas blogg! Det är ju bara helt otroligt fantastisk kul! =D Men nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Jag kan inte ta mig för att läsa ut boken som jag höll på med, Trollbunden av Jane Green, för den är så otroligt... ytlig! Jag läser Breaking Dawn av Stephenie Meyer, fjärde boken i Twilight-serien, igen istället. Den är så otrligt bra så att jag skulle kunna läsa den 10 gånger i rad!

Bästa låten för tillfället: The Pieces Don't Fit Anymore - James Morrison

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback