Lördag för mig, söndag för dig

publicerad den 2009-01-11 kl 12:21:15 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej och godmorgon!
Idag är det lördag för mig, men söndag för dig! Ha! Undra hur jag ska spendera min lördag/söndag. Jag vill verkligen få till en lugg. Jonis har sagt att hon kan klippa mig, men när ska det gå liksom? Jag menar, vi träffas ju bara i skolan och det är lite svårt att klippa i skolan. Min mormor är gammal frisör men hon har inte mått så bra på sista tiden så jag vågar inte fråga henne med risk för att hon ska bryta ihop. Jag börjar få utväxt också, men jag tror det är lite tidigt att färga håret igen. Men jag vill ha lugg innan jag färgar igen. Men å andra sidan måste jag nästam färga direkt efter att jag har klippt lugg för annars kommer det se hemskt ut med utväxten, kan jag tänka mig. Jag får se hur jag får ihop det, jag tror att jag rådfrågar min mamma.
Nu ska jag gå och göra mig iordning i vilket fall som helst. Jag vill inte gå runt i pyjamas hela dagen och inte göra någonting. Ikväll ska jag på yoga på F&S!

Bästa låten för tillfället: To Roam - Rob Pattinson

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback