Nu dör jag

publicerad den 2009-01-13 kl 22:04:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Nu är jag så trött så jag tror på allvar att jag dör. Dessutom ser jag hemsk ut med luggen som är smutsig och står åt alla håll.
Jag mådde jätteilla på bussen och tunnelbanan imorse. Jag trodde nästan att jag skulle behöva gå av och spy eller nåt. Men, jag klarade hela resan till skolan! Och hela skoldagen också! Jag är stolt över mig själv. Hahah. Efter skolan åkte jag till Strandskolan och hämtade Elin & Emma, dom är så söta! Sen följde jag med som till församlingshemmet för Emma ville testa på att sjunga i mellankören, alltså dom som är mellan 8 och 12 år. Hon är 10, så hon är precis mitt emellan. Elin ville också följa med och lyssna så jag satt med där och lyssnade. Deras körövning slutade 18:15, och kl 18:30 började min körövning. Då var jag redan i stort sett död. Jag drack 2 koppar kaffe för att hålla mig vaken, haha, jag knarkar koffein. På hemvägen snackade Mirre & jag kärleksproblem, det är alltid lika intressant.
Nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar på tangentbordet. 

Bästa låten för tillfället: I Was Broken - Rob Pattinson


Ciao,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback