Ny header

publicerad den 2009-01-15 kl 23:07:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej,
Nu har jag suttit i flera timmar för att få till den här headern som jag har nu. Den blev inte ens fin! Den får sitta kvar där ett tag tills jag byter till något annat. Nu är jag ofanligt trött och ska gå och lägga mig. Huvudvärken kommer tyvärr tillbaka nu känner jag, det var ca 5 timmar sedan jag tog en Alvedon sist. Då borde jag kunna ta en till nu. Jag kommer vara hemma imorgon också så jag bloggar väl då antar jag.

Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: Alexandra
jag gillar hur din blogg ser ut^^ ska också ändra lite på min snart, börjar tröttna ;)
2009-01-16 @ 00:54:42
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback