Ny tesort?

publicerad den 2009-01-14 kl 20:07:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hej,
Jag skulle vilja ha tips på goda tesorter! Alltså något annorlunda, inte som typ vanilj eller nåt. Jag börjar tröttna lite på dom sorterna som jag dricker. I höstas fastnade jag för ett grönt te som smakade anis och kanel tror jag, det var jättegott!
Nu tänkte jag lägga mig i sängen med min tekopp och titta på Top Model som Fillelito tipsade mig om att göra. Jag visste inte ens att Top Model gick på TV nu.. Men efter det kommer Made in Sweden! Jag är väldigt nyfiken på vad det är för sorts program. Det är ju en kille och en tjej som tydligen kan sjunga väldigt bra och idoljuryn ska göra dom till superstjärnor. Mycket intressant vad idoljuryn anser att man måste ha för att lyckas.

Bästa låten för tillfället: Tears Never Dry - Stephen Simmonds & Lisa Nilsson

Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: josefin
sv: haha tack desamma vännen! :)

jag säger bara Gotlandsteerna, Kränku eller nått heter de. Munkteet och sommarblandningen är underbara! Dock vet jag inte om man kan köpa munkte här, men sommarblandning tror jag man kan köpa i söderhallarna :)
2009-01-14 @ 21:20:41
URL: http://momentsofalife.blogg.se/
Postat av: Alexandra
japp vi får verkligen äta tacos ngn dag! :D sen kanske gå på bio? som vi gillar så mkt å göra xD <3 hmm.. jadu.. jag vet inte riktigt drack något tee som mammi köpte hem, kardemumma, påminde om julen ^^ eller early grey eller va den heter, den är god! men den är vanlig :p
2009-01-14 @ 21:31:58
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback