Pisstråkig helg

publicerad den 2009-01-17 kl 13:31:13 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Hej,
Min helg är verkligen jättetråkig. Jag har inte ork till att göra någonting, jag bara ligger i min säng hela dagen och tittar på film. Det är verkligen inte roligt. Men en positiv sak är att jag i alla fall kan äta nu!
Okej, mina planer på att ligga i sängen hela dagen blev helt plötsligt kraschade. Frontalkrock ni vet, det enda som finns kvar av bilarna är hjulen eller nåt. Mamma och pappa har bestämt sig för att gå en oändligt lång promenad och eftersom att Anton har varit sjuk så kan dom inte ta med sig honom i vagnen. Jag måste alltså passa min lillebror hela dagen. Jag åste erkänna att även om jag tidigare fick det att låta som om ligga i sängen hela dagen var piss så är det mycket skönare än att passa min lillebror hela dagen. I och för sig har han mig lindat runt sitt lilla finger, jag avgudar min lillebror. Det finns ingen sötare varelse på den här jorden. Jag menar, vem kan säga nej till honom?

   

Nu ska jag gå och titta på film med min lillebror. Talk to you later!

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback