Skola imorgon

publicerad den 2009-01-06 kl 22:00:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej,
Imorgon är det skola igen så därför ligger jag redan i sängen. I och för sig finns det ingen chans att jag somnar innan tolv ändå. Jag har inte släckt lampan innan halv tre på hela jullovet. Om jag somnar vid fyra som jag har gjort dom senaste nätterna så får jag sova i två timmar innan jag måste gå upp igen. Jag hatar att jag behöver gå upp så tidigt. Jag kommer vara i stort sett död imorgon. Och jag som jag träna, hoppas att jag blir piggare då.

Bästa låten för tillfället: Never think - Rob Pattinson

Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: Daniel
Hoppas på pigg morgondag!
2009-01-06 @ 22:26:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback