Varför gör jag inget annat?

publicerad den 2009-01-02 kl 20:02:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Ni undrar säkert varför jag inte gör något annat än att sitta och blogga hela dagen. Då ska jag berätta det för er. Jag har inte mått så bra idag, har haft ont i huvudet och jävligt ont i kroppen! I benen och ryggen! Jag vet inte vad jag har gjort! Jag menar, jag sov på en madrass i en natt men det har jag gjort många gånger utan tt få ont i hela kroppen. Jag tror att jag kanske börjar få influensan. Inte maginfluensan utan den när man får ont i kroppen, blir förkyld och får feber. Fan ta mig. Det är säkert för att jag inte har haft halsduk på mig! Någon får ta och köpa mig en halsduk. Jag håller på och stickar en men det lär ju ta typ ett år eller något för mig att sticka färdigt den. Jag vill ha en riktigt lång halsduk, som man kan linda flera varv! Men, slutsnackat om det. Jag ska gå och titta på en film som pappa hyrde. Varg tror jag att den hette. Någon som har sett den?

Bästa låten för tillfället: Never think - Rob Pattinson (insnöad!)

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback