090702

publicerad den 2009-07-02 kl 11:44:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej och godmorgon,
Heeeeela familjen ska åka till en badstrand så det är lite kaos här just nu. Det är mycket som ska med när en familj på 5 ska åka iväg en hel dag. Det gör ju inte saken bättre av att alla är olika åldrar och gillar olika saker. Det är Anton, han är 4 år och måste ha med sig hink och spade och bollar och jag vet inte vad. Simon är snart 15 år och han måste ha med sig massa spel som typ Yatzy. Jag är snart 17 år och vill bara ha med mig mina tidningar och min iPod. Pappa är 40 år och vill egentligen inte ha med sig någonting. Inte ens mat. Mamma är den som tar på sig att få med allt fast hon inte behöver det. Hon tror att vi inte kan packa våra egna väskor. Hon får oftast inte med sig någonting till sig själv för att hon är så upptagen med att packa ner alla andras saker.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback