090702

publicerad den 2009-07-02 kl 21:29:10 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan i stugorna! Jag har spenderat ännu en dag i solen och det blev även badande i havet! Skönt! Jag invigde min nya bikini från ICA Maxi också. Japps, ICA Maxi. Men döm inte förrän ni har sett den! Det kommer ni nog inte göra i och med att min kamera är sönder...

Imorgon ska det tydligen regna här men det passar ganska bra för vi ska ta bort allt som står på golvet i köket. Det är ganska mycket det. Alla underskåp, maskiner osv. Men bort ska det, och även golvet under det. Men när det nya golvet är på plats så kommer det bli jättefint!

Josse kom hem idag! Hon har varit på kryssning sedan i söndags. Jag snackade med henne i telen och hon lät jättesjuk den stackaren! Hon har fått någon dum hosta. Men vi ska i alla fall till hennes landställe utanför Gävle på måndag! Det ska bli sjukt kul! Eller mysigt kanske passar bättre. Det spelar inte så stor roll om det regnar för man kan sitta inne och dricka te och mysa då.

Nu ska jag ta en dusch. Jag stinker efter en dag i solen.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback