090720

publicerad den 2009-07-20 kl 20:00:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nejmen hejsan!

Jag har haft en riktigt trevlig dag! Det började som sagt med att jag blev väckt av Anton som ville gå på picknick på en gång. Jag lyckades dock skjuta upp det några timmar. Jag tog då bort min sängram! Ni vet, den svarta smidesramen med typ.. hjärtan på? Den ser i alla fall ut såhär.


Jag gjorde precis samma sak förra året men ångrade mig då(?!). Nu tog jag bort den igen och är mycket nöjd. Jag vill dock fortfarande ha en 120-säng, men det ser ut som om jag kommer få vänta på den så då tänkte jag att det här var bättre än inget i alla fall.

Picknicken blev väl ganska lyckad. På vägen hem stannade vi och plockade hur mycket blåbär som helst så när vi kom hem gjorde vi blåbärskaka i micron. Vi har ju som sagt ingen ugn. Vi åt den nu efter middagen och den blev väldigt god!

Jag sitter och funderar på hur jag ska göra med sängbord. Vi ska försöka sälja sängramen, och bordet hör vi liksom ihop med den. Men jag har ju inget annat sängbord! Då kom mamma med idén att sätta upp en hylla ovanför sängen istället. Smart tänkte jag! Men i och med att jag i sinom tid kommer få en större säng så kan jag inte sätta upp hyllan än. Jag vill ju att det ska se bra ut med den sängen, inte med den jag har nu. Så jag antar att jag får ta en hög tidningar eller något att ha nu så länge.

Skit samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback