090720

publicerad den 2009-07-20 kl 12:30:42 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Jag kan inte säga godmorgon för jag blev väckt av min kära lillebror klockan halv tio imorse. Kul.

Jag var verkligen inte trött igår natt så jag fortsatte städa lite smått och tittade på Twilight samtidigt. Jag la också en ansiktsmask, en med lera och mineraler från havet! Den var superhärlig! Mer om den senare.

Nu ska jag & Anton gå på picknick! Han blev så ledsen i förrgår för att han inte fick följa med mig & Dodds när vi hade picknick så nu ville han gå på picknick med mig idag. Mamma jobbar den här veckan och Simon som kom hem igår från Gothia Cup åkte idag igen. Han skulle till Jämtland tror jag. Pappa håller ju på med köket hela tiden, så det är liksom bara jag & Anton som är kvar. Jag ska ju dessutom passa honom nästa vecka också. Fast då är det ingen annan hemma.

Men som sagt, picknick! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback