090601

publicerad den 2009-06-01 kl 14:59:42 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan svejsan! Ledsen för bristen på uppdatering sista dygnet. Jag åkte till Karolinska sjukhuset igårkväll och kom hem väldigt sent. Dom stoppade b la in en kamera i näsan på mig. Det var inte skönt. Sen tog dom massa blod så att dom skulle kunna kolla för massa olika saker. Jag fick dock åka hem iigen och ska komma tillbaka imorgon förmiddag.

Jag har precis haft soundcheck på min låt som jag ska köra på konserten ikväll! Det blir av! Dock inte med det ursprungliga bandet. Inte ens med lärarbandet. Jag och Linnea lyckades sno ihop ett litet band idag på förmiddagen! Nu är det Magnus (min ljudtekniklärare) som spelar bas, Sebbe (går i musiktvåan) spelar trumset och Johan (lärare i ensemble i trummor) spelar lite tamburin och annat som gör så att det låter bra. Jag är nervös!

Jag har inte ätit någonting sen imorse, jag kunde inte äta lunch. Jag har mått väldigt illa hela dagen, och mycket av det är nog medicinen men också nervositet såklart. Jag har ingen aning om vilka som kommer ikväll. Men Dodds kommer i alla fall! :D

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Doddo
Du var jätte duktig! :D <3
2009-06-01 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback