090602 - New Moon!

publicerad den 2009-06-02 kl 20:19:26 i kategorin Twilight l Kommentera (1)

Hej! Nu har jag suttit och tittat på alla klipp som finns från MTV Movie Awards som var natten mellan söndag och måndag. Twilight is the shit! Här är alla priser som vanns av någon associerad till Twilight.

- Best Movie: Twilight
- Best Female Performance:
Kristen Stewart, Twilight
- Breakthrough Performance Male:
Robert Pattinson, Twilight
- Best Fight:
Robert Pattinson vs. Cam Gigandet, Twilight
- Best Kiss: Kristen Stewart och Robert Pattinson, Twilight


Under tiden släpptes också den första trailern till New Moon! Någon mer än jag som har längtat sjukt mycket efter att få se minsta lilla ur filmen?! Jag är överlycklig nu! Men, jag måste få säga att Jake som varulv ser lite... datagjord ut. Det är han ju, men ändå. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Alexandra
Det kunde ju faktiskt ha sett mycket värre ut ^^ Jag tycker den sista vampyrens (glömt hans namn) röda ögon ser mer datagjort ut isånna fall xD Längtar otroligt mycket tills den visas på bio :D Jake är ju fööör snygg (a)

<3
2009-06-02 @ 21:39:43
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback