090602

publicerad den 2009-06-02 kl 17:21:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

2 juni. Det är helt sjukt.
Jag har förlorat en hel månad!

Idag var jag i skolan på morgonen. Vi hade klassensemble och lyssnade på gamla inspelningar som vi har gjort under året. Mycket underhållande! Efter det var jag med en stund på samhällskunskapen innan pappa kom och hämtade mig. Vi åkte till Astrid Lindgrens sjukhus. Jag orkar inte ens förklara allting, men det har inte hänt ett skit idag. Jag har gjort lungröntgen som inte visade något. Jag kommer få en kallelse från Sachska barnsjukhus istället dit jag tydligen hör. Jag säger bara en sak; Sveriges akutsjukvård suger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback