090603

publicerad den 2009-06-03 kl 23:01:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Tänkte bara skriva lite innan jag går och lägger mig. Jag var som sagt och fikade hos Pillan. Hennes pappa skjutsade hem mig sen när han skulle åka och handla. När jag kom hem satt pappa på precis samma ställe som han suttit på 2 timmar tidigare när jag gick iväg. Hahah! Han sitter och planerar köket som vi tydligen ska göra om. Han är i himmelriket när han sitter och mäter, ritar ritningar och klipper ut saker. Det blir säkert jättefint, men jag fattar inte så mycket av vad han snackar om. När jag kom hem började han redogöra för hur det skulle se ut men jag hängde inte riktigt med :P

Nej nu är det läggdags! Fast jag har lite sovmorgon imorgon! Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback