090604

publicerad den 2009-06-04 kl 15:43:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Soft dag måste jag säga. Jag kom till skolan runt halv tio, det var då naturkunskap på schemat. Vi satt där ett tag men gick sedan för det var tydligen ännu en "säga hej då-lektion". Då undrar jag varför vi var tvungna att komma dit överhuvudtaget? Men i alla fall, efter det hade vi GeMu. Magnus, som by the way är världens bästa lärare, var jättesnäll och hade tagit med sig glass till oss! Ni vet såna som man åt när man var liten? Vaniljglasspinnar. Supergott och nostalgi! Vi fick dock veta att vi inte ska ha Magnus i GeMu nästa termin för han ska vara pappaledig. Piss säger jag om det. Jag överdriver inte när jag säger att GeMu var roligt bara för att vi hade honom. Men förhoppningsvis så får vi tillbaka honom terminen efter det. Annars blir jag ännu mer pissed!

Jag ska på studentmottagning ikväll. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Om det hade varit varmt och sol så hade det varit ganska självklart att ha klänning, men nu vet jag inte alls. Man måste ju ha tights under om man ska ha klänning, och jag har inga genomskinliga, bara svarta. Fast det kanske funkar det också? Det är ju fasen inte mitt fel att det är kallt och ruggigt som om det vore oktober. Därför borde jag få ha svarta tights. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback