090606

publicerad den 2009-06-06 kl 17:04:19 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan! Jonis och Santi drog för ett tag sedan. Dom skulle hem till Jonis och äta middag. Själv ringde jag Dodds och frågade lite om ikväll. Det visade sig att Nea inte alls kunde ha en liten "gathering" hemma hos sig för hon skulle tydligen på middag någon annanstans. Därför bestämde jag & Dodds att vi skulle gå på bio istället. Jag ringde även Mirre och frågade om hon ville hänga med, vilket hon ville! Det blir alltså en skön kväll med tjejkompisar! Härligt! En skön start på sommarlovet. Dock så har Dodds & Mirre skola i en hel vecka till! Fast dom börjar en vecka senare i augusti. Rättvist ska det vara.

Nu har jag duschat och tänkte kamma ut håret. Just nu har jag på skallen i en handduk. Sen ska jag nog ta och sjunga lite. Jag kommer sakna sånglektionerna i sommar! Buhu! Det är lite sorgligt att ha sommarlov.. Fast ändå inte.

PUSS"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback