090607

publicerad den 2009-06-07 kl 12:38:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon! Jag har precis dragit mig upp ur sängen. Jag har ingen aning om varför jag var så trött idag. Jag menar, det blev ju inte jättesent igår. Jag brukar bara sova till 12 om jag går och lägger mig vid 3-4 tiden. Men men, det är ju sommarlov! Ingen press längre om att gå upp på morgonen!

Nu sitter jag i köket med min dator och dricker mitt morgonkaffe. Jag har ätit flingor med jordgubbar och mjölk också. Det är ju sommar så att det skriker om det!

Hmm, jag såg nyss en kallelse på kylskåpet. Jag ska tydligen till Sachsska Barnsjukhuset på tisdag kl 11. Inte så kul att börja sommarlovet så. Mamma sa dock onsdag till mig förut, men det här betyder ju att jag kan åka på Fredrics spelning på onsdag. Det är ju bra. Men å andra sidan bestämde jag med Dodds att jag skulle följa med till hennes skola på tisdag, vilket jag inte kan göra nu. Jag kanske kan följa med imorgon istället.

Nej nu ska jag byta om.

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Själv vaknade man nyss och är så avund att du har sommarlov redan nu! :o <3
2009-06-07 @ 13:32:49
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback