090607

publicerad den 2009-06-07 kl 21:30:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan! Innan jag stänger av datorn och sätter mig i vardagsrummet med mina föräldrar och tittar på någon random film så tänkte jag skriva ett litet inlägg. Mina föräldrar frågade förresten mig om jag har lust att passa Anton dagtid i en vecka så att han inte behöver vara på dagis lika mycket i sommar. Jag får t o m pengar för det! Jag menar, ofta man säger nej då? Jag tycker att det är roligt att passa min lillebror, han är helt underbar. So, here comes Carro, the babysitter! Känns i och för sig väldigt fel att kalla Anton, Elin & Emma för bebisar, för det är dom ju inte, men jag hittade inget annat ord...

Imorgon behöver jag inte ställa klockan. Jag behöver inte ens gå upp. Livet är härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback