090608

publicerad den 2009-06-08 kl 10:21:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Jag gick faktiskt upp för en timma sedan, men jag drog mig ut på en morgonpromenad/joggingtur. Det blev inte så himla mycket jogging, men jag är jäkligt stolt över mig själv ändå. Det är ju tydligen bäst att träna på morgonen då man inte har ätit något. Då är det fettet som bränns istället för energin, för man har ingen! Nu har jag ätit äggmackor till frukost, men jag är jättehungrig fortfarande! Jag får ta och fixa till något mer.

Jag hoppas på att Pillan kommer hit senare. Vi skulle kanske gå ut och gå, och det blir nog bakning också på ett eller annat sätt. Typiskt oss. Gå ut och gå för att vara hälsosamma och sedan gå in och baka. Väldigt ointelligent av oss. Men vad fasen, vad spelar det för roll om hundra år?
 
Dom flesta går fortfarande i skolan idag, moahahahahahah! Skadeglädje.. DET ÄR SÅ JÄKLA SKÖNT MED SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback