090609

publicerad den 2009-06-09 kl 17:27:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan. Jag har ont i min stackars arm som har fått utstå både blodprover och blodtrycksgrej. Jag tror fasen att det gjorde ondare att kolla blodtrycket än att ta blodprovet. Dom hade en konstig maskin som pumpades upp av sig själv så det spändes väldigt hårt runt armen. Det var efter dom hade tagit 6 rör blod så det var inte så jätteskönt. Jag har ju dock övervunnit min fobi för nålar. Inget ont som inte för något gott med sig!

Annars så gjorde dom ingenting som någon annan inte redan har gjort. Dom tog mer blod för att kunna kolla saker som dom andra läkarna inte har kollat. De första svaren kommer inte förrän nästa vecka och de andra inte förrän om ca två veckor. Det kändes i alla fall bra att läkaren som jag var hos idag hade olika teorier om vad det kunde vara. Innan så har det ju bara varit ett stort mysterium.

Efter att jag hade varit på sjukhuset så åkte jag hem till Pillan där jag åt min lunch som bestod av en kycklingmacka som mamma köpte åt mig på Pressbyrån. Vid tre gick jag till Antons dagis där det var gårdsfest eller vad man ska kalla det. Alla barnen sjöng oh var jättegulliga och sedan satt vi i gräset och fikade. På dagen ösregnade det, men då blev det helt plötsligt sol! Också ett mysterium..

Nu ska jag sätta mig och ta det lugnt ett tag. Jag blir verkligen jättetrött av att vara på sjukhus. Jag började läsa New Moon igen igår, hahah. Eller snarare den svenska motsvarigheten, När jag hör din röst, men det är bara för att jag inte har den på engelska.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback