090609

publicerad den 2009-06-09 kl 18:29:00 i kategorin Önskelista l Kommentera (1)

Hejsan! Här kommer en ny önskelista från mig! Men det betyder inte att jag inte fortfarande önskar mig dom grejerna som var på den förra... Och den förrförra.. Hahah!



Dom flesta av grejerna är från H&M, men gladiatorsandalerna och den lilla, svarta väskan kommer från Lindex och den stora väskan längst upp till vänster är från Monki.

OBS!!!! Jag tänker inte ha på mig alla kläderna samtidigt! Jag kände mig lite tvingad att förklara min skumma stil..

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Dom där sandalerna från H&M är så jävla snygga försökt att hitta dom, men dom är typ slut överallt :o ! <3
2009-06-09 @ 21:32:05
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback