090611

publicerad den 2009-06-11 kl 19:36:40 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Trots att jag i större delen av mitt liv har varit blond så finns det ändå mycket fler bilder på mig som brunett. Jag vet inte varför det är så. Jag kanske bara är piggare på att bli fotograferad när jag är brunett? Men i alla fall. Många har inte ens sett mig som blondin, och det blir lite konstigt i och med att jag faktiskt är blond egentligen. Därför tänkte jag lägga in en bild på mig från förrförra sommaren, då jag var blond. Jag har dock varit blondare än så, men jag hittade ingen bild på mig när jag var som blondast. Då gjorde jag dock slingor i håret så att det skulle bli ännu ljusare.



Nu måste jag också såklart lägga in en bild på mig som rödhårig. Man ser inte mitt ansikte (jag skrattar) men man ser färgen. Jag ser ju riktigt puckad ut. Men jag måste försvara mig med att bilden är printscreenad från en inspelad video. Det är Mirre som filmar tror jag.



Jag ska återgå till mitt läsande. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback