090612

publicerad den 2009-06-12 kl 23:08:19 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan, jag är trött. Febern går upp och ner lite hela tiden, när jag kom hem från Haninge Centrum hade jag 38,1. Nu tror jag inte att jag har någon feber överhuvudtaget.

Förresten, jag glömde skriva om det förut. Jag har bokat klipptid på måndag kl 11 hos Jennie! Hon sjunger i gospelkören, det är så jag känner henne. Hon jobbar på en frisörsalong i Tyresö Centrum och jag vill gärna prova på något nytt nu. Alltså inte en ny frisyr utan en ny frisör. Sist jag klippte mig blev jag inte alls nöjd så jag tänker inte gå tillbaka till det stället. Därför passar Jennie perfekt! Jag tänkte bara klippa topparna, men om hon har någon magisk idé om hur hon tycker att jag ska ha håret så är jag öppen för det också. Jag gillar ju som sagt förändringar när det gäller hår. Jag gillar i och för sig förändringar när det gäller allt.

På tal om förändringar så tänkte jag ändra lite i mitt rum nu till sommaren. Jag har ju två "uppsättningar" av textilier till mitt rum. Nu så har jag mörklila/svartrutiga gardiner och svarta och lila kuddar. Jag tänkte byta tillbaka till dom vita gardinerna som jag hade förra sommaren och lite ljusare kuddar i t ex blått och rosa. Hihih!

Nu blir det till att fortsätta att läsa När jag hör din röst. Jag har läst hela kvällen! Men när jag läser någon bok ur The Twilight Saga så blir jag som en robot, jag bara läser och läser tills boken är slut.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback