090612

publicerad den 2009-06-12 kl 11:46:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

I'm not quite sure how to breathe without you here

Godmorgon! Nu har det gått en hel vecka på mitt sommarlov och vad har jag gjort? Ingenting. Eller jo, jag har ju det, men det var bara förra helgen. Och den här veckan har jag varit på sjukhuset, umgåtts med Pillan också. Men det känns som att jag inte gör någonting? Det är väl för att man är van vid att göra så jäkla mycket hela tiden.

Jag ska nog ta och hoppa in i duschen nu. Mamma & Anton ska äta blodpudding till lunch, vilket jag inte äter. Det går dock ingen nöd på mig, jag åt precis frukost. Sen blir det till att beställa kläder från hm.com! YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback