090614

publicerad den 2009-06-14 kl 18:12:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nyss hemkommen från ett födelsedagskalas. Lilla Elin fyllde 2 år i fredags. Hon är så söt! Nu är jag väldigt trött. Varför vet jag inte. Det var inte precis ansträngande att sitta och äta kladdkaka.

Imorgon ska jag klippa mig! Eller jag ska inte klippa mig, men jag ska till frisören. Jag klipper mig så sällan så jag tycker liksom att det är kul att gå till frisören. Jag tror att jag bara ska toppa mig, men den här diskussionen hade jag med mig själv redan igår i bloggen. Onödigt och ointressant.

Någon anna än jag som går och suktar efter The Sims 3? Jag vill verkligen ha det, så jag ska nog ta och spara alla pengar jag får när jag passar barn tills jag kan köpa det. Det kostar inte så jättemycket. Billigast är det på PC-Citys webbshop. Hahah, det har jag kollat upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback