090615

publicerad den 2009-06-15 kl 09:35:30 i kategorin Twilight l Kommentera (1)

Godmorgon. Jag somnade tillslut, efter att ha suttit och läst Midnight Sun från Stephenie Meyers hemsida. För er som inte vet det så är Midnight Sun Twilight, fast ur Edwards perspektiv. Det var ett utkast som läckte ut på nätet så det är därför endast ca 260 sidor som är skrivna. Stephenie Meyer blev förstås väldigt besviken på att en del av hennes bok hade läckt ut och skriver därför inte längre på boken. Hon har dock meddelat nu att hon ska skriva färdigt den, men inte just nu. Så om några år kanske vi får läsa hela Midnight Sun!

I alla fall. Jag drömde en skum dröm i natt. Jag drömde att det var skolavslutning igen och att jag gik runt och grät när jag sa hej då till folk. Fast det var även människor från min förra klass som gick i min nuvarande. Det  var jätteskumt :S

Nu ska jag läsa lite till medans jag dricker mitt morgonkaffe och äter mackor. Sen blir det sminka sig och gå till bussen. Jag ska till frisören! Jag har minsann tänkt ut en annan frisyr än den jag har nu.... Nyfikna? Moahahahahah!

Kommentarer
Postat av: Helén
nu kmr vi få ha världens diskution, men jag hittar inte det stavfel du påpekar. Men hon heter kirsten, precis som min mamma
2009-06-15 @ 11:07:18
URL: http://easyblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback